[Forum] Hvilken distribution til en IBm Thinkpad 760XL?

From: Karsten Guldager <kaguFJERNDETTE@ifa.au.dk>
Date: Wed Apr 17 2002 - 15:05:39 CEST

Hej

Nu har jeg prøvet at installere Redhat 7.2 på min Thinkpad 760XL, men det
kører ikke for godt, og jeg synes den sluger alt for meget harddisk plads.
Kan I anbefale nogle andre distributioner, som ikke kræver så meget plads på
hd (dvs <1000MB), gerne omkring 500MB? Hvad med Debian, Mandrake eller lign?
Jeg behøver ikke at kunne køre Gnome eller KDE, men måske bare en af de
mindre krævende.

Mvh Karsten