[Forum] Re: [Forum] Redhat på IBM Thinkpad 760XL

From: Karsten Guldager <kaguFJERNDETTE@ifa.au.dk>
Date: Tue Apr 16 2002 - 13:06:04 CEST

Jeg overvejer at installere Redhat 7.1 eller 7.2 på en IBM Thinkpad 760XL, men jeg vil lige høre om I har nogle erfaringer med det.
Jeg har ikke lyst/tid til at kæmpe en masse for at få netkort og lyd og X til at virke, så det skulle gerne køre smertefrit og virke i første hug, ellers beholder jeg win98.

----
Forøvrigt skulle standby og sådan nogle ting også gerne virke. Kan det lade sig gøre uden man skal til at bygge en kerne og alt det der?
Mvh Karsten
--
AaLUG Forum liste - Forum@aalug.dk