Re: [Forum] ny RH ??

From: Michael Westergaard <mw@daimi.au.dk>
Date: Wed Apr 10 2002 - 09:25:23 CEST

> From forum-admin@aalug.dk Wed Apr 10 08:55:54 2002
> Subject: [Forum] ny RH ??
>
> Nogen der ved, hvornår der kommer en ny version af Red Hat (og evt. hvad
> nyt den indeholder) ??

Deres skipjack beta har vaeret ude i et stykke tid, og jeg har koert med
den i et stykke tid.

Den er ikke helt klar til at blive releasert endnu, installationen er
en pine.

Ellers lader det til at den kommer med opdaterede dit og dat. KDE kommer
nok i version 3, Gnome er opdateret saa den i versionsnummer minder om
Ximian.

Det lader dog ikke til at der er meget nyt udover opdateringer, men den
fixer alle de spaendende ting der har vaeret paa det sidste (zlib, apache
etc).

Derudover bliver den nok mere workstation relateret, da RedHat har releaset
en high end server version.

--
   _______
  /       \    Michael Westergaard <michael@md3.dk>