Re: [Forum] ftp klient

From: Lars Clausen <lrclause@cs.uiuc.edu>
Date: Mon Apr 01 2002 - 22:30:13 CEST

On Mon, 1 Apr 2002, Mads Toftum wrote:

> Ncftp er en rar ting IMHO - men hvis man skal forsøge at trække mest
> muligt igennem, så er http://prozilla.delrom.ro/ nok et bedre bud.

Hvis man *virkelig* har brug for hurtig download, så var jeg med i et
projekt her for et par år siden hvor vi lavede FTP download fra mirrors.
Programmet delte selv filen op undervejs og hentede stumperne fra
forskellige mirrors. Det blev aldrig helt færdigt, men det vi fik lavet
ligger på <URL:http://paraget.sourceforge.net>. Så vidt jeg kan se laver
Prozilla kun downloads fra én server ad gangen (de siger 200 - 300%
hurtigere, med paraget er hastighedsforøgelsen linær med antal mirrors).

-Lars

--
Lars Clausen (http://shasta.cs.uiuc.edu/~lrclause)| Hårdgrim of Numenor
"I do not agree with a word that you say, but I   |----------------------------