[Forum] linuxspil - og en laserprinter low-end

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Fri Mar 22 2002 - 14:49:50 CET

1) Jeg er blevet ejer af to spil, der ikke virker i første hug - SimCity 3000
og Quake Arena. (Øv!) Er der nogen, der har nogen erfaring og gode råd?
SimCity kommer længst. Jeg får en sort skærm med en hvid pil i. Måske virker
det altsammen bedre på mdk 8.2, som jeg køber, når den er
gennem-gennem-testet. Grafik kortet er asus 7100 og
driver er nVidea Geforce (iflg. harddrake)

2) Der er ved at være penge i kassen, og min ældgamle Canon 4+ fra 1990 skal
udskiftes. Jeg kan se, at cups kun understøtter hp og epson. Og hp kun indtil
600 dpi. Måske kunne man bruge turboprint i stedet, men hvad bruger I andre?

3) Hvordan kommer man frem til http://signon.stofanet.dk (før man er koblet
på). Den har vel en ip-adresse??

--
Hilsen / Greetings