Sv: [Forum] ??

From: Helge Christiansen <helgec@worldonline.dk>
Date: Thu Mar 21 2002 - 15:30:57 CET

Hej
Nej den virker ikke helt lige sådan, men måske du alligevel kan hjælpe mig med
mit problem
Problemet er såmænd til at overse det drejer sig nemlig om at starte *VNC* fra en
Windowsmaskine
For at gøre det fra SuSe kræves det at jeg i Terminalen skriver *vncserver* hvorefter
serveren er aktiv og kan betjenes fra Windows
I Red Hat kan dette gøres automatisk ved at at indsætte førnævnte kommando
i /etc/rd.d/rc.local, herefter afkræves ved første boot efter ændringen et password
hvorefter *VNC* automatisk er aktiv ved fremtidige boot
Det er den funktion jeg mangler

MVH Helge