[Forum] Sv: [Forum] bærbar

From: Helge Christiansen <helgec@worldonline.dk>
Date: Thu Mar 14 2002 - 15:07:57 CET

Hej
Jeg tror vi misforstår hindanden, mit problem er helt konkret
at jeg skal ind i BIOS for at disable "onboard mouse"
jeg har tidligere rodet med Olivetti stationær og jeg kan huske
at "space" indgik i den tastekombination der skulle til for at
komme ind i BIOS
Det jeg mangler er altså den kombination der har samme funktion
som "del" har på langt de fleste computere under opstart

MVH Helge