Re: [Forum] stofa og linux

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Thu Feb 21 2002 - 21:46:20 CET

Den køre helt normalt via ethernet kort. Du skal konfigurere den til dhcp.
Når netkortet er oppe kan du kun se
 192.168.30.2
Du skal saa
 telnet 192.168.30.2 259
for at åbne forbindelsen til resten af verden.

Jeg fik faktisk modemmet til at virke over USB i aftes, men like pludselig
kunne jeg ikke sende over telnet - men godt modtage.
Jeg skal lige se naermere på hvordan jeg skal gøre det "rigtigt" ved
hjaelp af sædvanlige setup-scripts.

Esben Nielsen
Work:
 Cotas Computer Technology A/S