Re: [Forum] ingen adgangsrettigheder til br

From: Morten Liebach <m@kallisti.dk>
Date: Sun Feb 17 2002 - 21:37:39 CET

On 2002-02-17 15:01:26 +0100, Torben Andersen wrote:
> [...]

De der danske fejlmeddelelser faar mig altid til at traekke paa
smilebaandet, det hedder jo (for mig) en Input/Output error. :)

> Hej Gunner,
>
> Jeg kender ikke noget til MD, men er der ikke noget med, at der køres
> supermount. Prøv at mounte cd'en manuelt med det valgte filsystem. Kik
> evt. i den /etc/fstab for at se hvilket filsystem MD foretrækker. Du kan
> så vælge i fremtiden at brænde i dette filsystem. Jeg bruger selv
> ISO9660 + rock ridge + joliet, som kan læses af alle operativsystemer.

Det ville ogsaa vaere interessant at hoere om CD'en kan laeses paa andre
styresystemer, fejlen kan nemlig ogsaa komme af at det er en fejlbraendt
CD.

Med venlig hilsen
                                 Morten

--