Re: [Forum] PuTTY X11 forwarding

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Sun Feb 17 2002 - 15:41:11 CET

Du skal have fat i en X-server. Man har porteret XFree-86 til Cygwin. Saa
hvis du koerer NT eller opad kan du installere Cygwin og dernaerst
XFree-86. Det vil give dig et stort vindue, hvori du kan koere en fuld
linux desktop, ligesom windows-terminal programmer, som ogsa tager hele
skaermen over.
Alternativt er der XWin32 som koster en del (men har en proeve license
hvor man max kan koere i 2 timer eller lign.) Her kan man aabne
individuelle X-programmer som eet vindue paa windows. Saa smelter det mere
ind i windows.

Esben