[Forum] glibc: hvordan fra rpm til gør-det-selv?

From: Sune Mølgaard <sune@molgaard.org>
Date: Mon Feb 11 2002 - 04:04:31 CET

Hej alle.

Jeg har downloadet glibc 2.2.5 fra gnu.org, og vil gerne installere det.
Mit system er baseret på RH 7.1, men med de fleste pakker afinstalleret,
og programmerne installeret fra source istedet. Således er mit nuværende
glibc (2.2.3) installeret med RPM, da det først er 2.2.5, der kan
kompileres med gcc 3.

Hvad er proceduren for en sådan udskiftning, og hvad skal jeg være
særligt opmærksom på?
Alle hints modtages med glæde :-)

På forhånd tak,

Sune Mølgaard

--
"One of the main causes of the fall of the Roman Empire was that,
lacking zero, they had no way to indicate successful termination of