Re: [Forum] StarOffice og XML

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Sun Feb 03 2002 - 02:00:07 CET

Hvis du skal gøre det fra C++ skal du have fat i xerces eller andet
XML-bibliotek - det er normalt en stor kompliceret sag.
Jeg ved ikke med Perl, men Python har som standeard en XML-fortolker, men
jeg vil stadig skyde på at det er et kæmpe arbejde at lave noget med det.
Men i princippet kan du vel unzippe en sdw fil, læse xml-filerne ind,
aendre en node og skrive dem ud igen, og så zippe dem igen. (Python har
foresten også et zip-pakke så den også kan klare zip-delen for dig.)

Esben