Re: [Forum] check af partition

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Mon Jan 21 2002 - 18:48:31 CET

Jeg har set noget lignende: Write cachen på din IDE-harddisk er slået til.
Du får dermed ikke umounted dit drev ordentligt.
Prøv man hdparm. Du skal ned til hdparm -W. Men pas på!! Måske gør dette
det MEGET værer, hvis write cachen var slået fra. Så kig lige på man
hdparm og se om den kan se om den er slået til.

Esben