Re: [Forum] mount ntfs

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Mon Jan 21 2002 - 18:34:13 CET

On Sun, 2002-01-20 at 02:11, David Nielsen wrote:
> Det kan du i store træk godt glemme at få skrive support til, M$ har
> "igen" ændret protokolen, så kerne hackerne skal lige regne den ud
> først, det er jo ikke som om M$ står i kø for at hjælpe dem.

Ja, jeg mener at kunne huske at have læst et eller andet om at Linux
kernen understøtter NTFS version 4, men at MS har valgt at bruge NTFS
version 5 i Win2000 og nyere?

Mvh
Brix

PS: Husk nu lige at NTFS write ikke er helt understøttet; du kan
muligvis miste data på dit MS system...

--
Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
One Ring To Rule Them All