Re: [Forum] ADSL i Århus - med Linux underforstået...

From: Morten Liebach <m@kallisti.dk>
Date: Mon Jan 21 2002 - 11:10:59 CET

On 2002-01-21 10:32:09 +0100, Jens Rohde wrote:

> Dem skal man holde sig fra.

Der er da nogen suport for ethernet over USB, men det er måske ikke det
der er tale om her?

> Det har jeg i hvert fald aldrig oplevet hos Tiscali. De har sagt, at de
> ikke kan hjælpe mig med at conf. Linux, hvilket er fair nok, men hvis jeg
> har kunnet ping'e min router, så har de været godt tilfreds, og har
> fortsat supporten derfra.

Pænt af dem.

Jeg tror aldrig man skal regne med at få support fra ISP'er til Linux
eller noget andet end Windows og måske Mac.

Konklusionen må være at hvis man vil ha' Linux på internet må man regne
med selv at skulle klare det, og hvis man så bruger de almindelige
supportkanaler til Linux (web, mailinglister, IRC og newsgroups) skulle
det kunne lykkes.
Og jeg har ikke været udsat for Stofas web log-on ting ...

Med venlig hilsen
                                 Morten

--
Morten Liebach <m@kallisti.dk> webthingy at http://kallisti.dk/