[Forum] Re: [Forum] Re: [Forum] ADSL i Århus - med Linux underforstået...

From: Søren Boll Overgaard <aalug@macmad.dk>
Date: Mon Jan 21 2002 - 10:29:12 CET

On Mon, Jan 21, 2002 at 10:24:40AM +0100, Esben Nielsen wrote:

> Ja - men mange af de billige løsninger er med USB modem og ikke med
> ethernet. Endvidere holder det med "100% uafhængig af dit operativ system"
> ikke, når man over telefoenen snakker med en dum supporter, som vil lede
> efter alle undskyldninger for at komme tilbage til sit Quake...

Efter min mening er det mere end rimeligt at udbydere fravælger linux som
understøttet operativsystem. Dels udgør linuxbrugere en lille flok, dels er de
(som gennemsnit betragtet) mere kompetente end tilsvarende windowsbrugere, og
dels ville det koste spidsen af en jetjager at uddanne supporterne til brug af
linux.

Iøvrigt er det ikke klædeligt at generalisere og kalde alle supportere for
dumme.

--
Søren O.
question = ( to ) ? be : ! be;