[Forum] Re: [Forum] Re: [Forum] ADSL i Århus - med Linux underforstået...

From: Erwin Lansing <erwin@lansing.dk>
Date: Mon Jan 21 2002 - 10:27:56 CET

On Mon, Jan 21, 2002 at 10:24:40AM +0100, Esben Nielsen wrote:

> Ja - men mange af de billige løsninger er med USB modem og ikke med
> ethernet.

Derfor skriver jeg også du skal tage en løsning med ethernet.

> Endvidere holder det med "100% uafhængig af dit operativ system"
> ikke, når man over telefoenen snakker med en dum supporter, som vil lede
> efter alle undskyldninger for at komme tilbage til sit Quake...

SVJV er der ingen provider af billig adsl der officielt understøtter
andre operativ systemer en Winxxx. Jeg har dog aldrig oplevet problemer
med dette med worldonline's support.

--
Erwin Lansing 		-- 		http://droso.org
"Show me a web app that can't be served from a Pentium 100