[Forum] Re: [Forum] ADSL i Århus - med Linux underforstået...

From: Erwin Lansing <erwin@lansing.dk>
Date: Mon Jan 21 2002 - 09:51:11 CET

On Mon, Jan 21, 2002 at 09:45:15AM +0100, Esben Nielsen wrote:
> Er der nogle er jer, der kan anbefale en ADSL opkobling i Århus, hvor man
> bliver behandlet ordentligt som Linux-bruger? Jeg er een af dem, som er
> blever bondefanget af Stofa, og selvom ADSL måske er en anelse dyrere, vil
> jeg skifte af princip-grunde.
> Men så skal understøttelsen af Linux også være bedre end hos Stofa, hvor
> jeg ofte fik at vide at tingene var i min ende fejlen, hvis jeg afslørede
> jeg brugte Linux, selvom det tydeligvis var Stofa's fejl.

Personligt har jeg kun (gode) erfaringer med Tiscali/Worldonline og TDC, men in
princippet skulle hver eneste opkobling med en routerløsning virke
uden problemer. Du kan snakke alm. tcp/ip over ethernet med routeren, så
100% uafhængige af din operativ system.

Held og lykke,
/erwin

--
Erwin Lansing 		-- 		http://droso.org
"Show me a web app that can't be served from a Pentium 100