[Forum] ADSL i Århus - med Linux underforstået...

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Mon Jan 21 2002 - 09:45:15 CET

Er der nogle er jer, der kan anbefale en ADSL opkobling i Århus, hvor man
bliver behandlet ordentligt som Linux-bruger? Jeg er een af dem, som er
blever bondefanget af Stofa, og selvom ADSL måske er en anelse dyrere, vil
jeg skifte af princip-grunde.
Men så skal understøttelsen af Linux også være bedre end hos Stofa, hvor
jeg ofte fik at vide at tingene var i min ende fejlen, hvis jeg afslørede
jeg brugte Linux, selvom det tydeligvis var Stofa's fejl.

Esben