Re: [Forum] mount ntfs

From: David Nielsen <Lovechild@mailme.dk>
Date: Sun Jan 20 2002 - 02:11:01 CET

Claus Ladekjær Wilson wrote:

> Jeg har været ved at kompilere kerne 2.4.16 til ntfs - skriveadgang. Måske
> gør jeg noget forkert, men når jeg mounter får jeg følgende fejlmeddelelse:
> Warning! Mounting read-only because NT is version Win2k+
> Er der nogen metode til at undgå dette?

Jeg gætter på at du prøver at mountere et XP drev, ikke ?

Det kan du i store træk godt glemme at få skrive support til, M$ har
"igen" ændret protokolen, så kerne hackerne skal lige regne den ud
først, det er jo ikke som om M$ står i kø for at hjælpe dem.

Det er ihvertfald mit stærkest bud, her klokken 2 om morgen.

- David