Re: [Forum] Debian: Cannot open fixed font

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Thu Jan 17 2002 - 19:35:21 CET

tja, normalt kører jeg x version 4, men dette er altså version 3, nøjagtigt
hvilken ved jeg ikke. Og xf86config-filerne stammede også fra en version 3.
Installationen af Debian 2.2r4 Potato standsede med x-configurationen med
errno = 111 Can't connect to socket number
hvilket jeg tidligere har oplevet på en redhat, hvor jeg eksperimenterede med
true type fonte. Jeg regner med, at der er en font, der hedder 'fixed' og at
den blot skal installeres, er dette rigtigt?
Jeg skal lige prøve at kigge på programmet ntsysv, om det kan noget, som jeg
ikke kan.

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson