Re: [Forum] Re: Gnome 1.4 og taskpanel

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Wed Jan 16 2002 - 13:07:58 CET
Henrik Brix Andersen wrote:
On Tue, 2002-01-15 at 13:42, Torben Andersen wrote:
Tak til alle for jeres hjælp. Jeg løste problemet ved at slette alt der
hed noget i retning af .gnome og copiere en backup over !!! Nu har jeg
imidlertidig et nyt problem. Jeg vil gerne, at man ved at højreklikke på
vinduesrammen, flytter vinduet bagerst, som i min "gamle" gnome. Nu
kommer der en menu, hvor et af punkterne er tilbageflytning.

Denne funktionalitet er afhængig af den valgte Windowmanager.
Hvilken bruger du? Sawfish?

Mvh
./Brix
Ja Sawfish. I min gamle build (Gnome 1.4.....) var default at flytte vinduet bagerst. I den nye build (også 1.4) kommer der en menu.

Mange hilsener Torben