Re: [Forum] Gnome 1.4 og taskpanel

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Mon Jan 14 2002 - 23:56:45 CET

On Mon, 2002-01-14 at 22:10, Torben Andersen wrote:
> Her et problem, som er ved at drive mig til vanvid !! Jeg har på en
> eller anden måde fået det nederste taskpanel (der hvor man kan se alle
> startede processer nederst (mozilla, xterm osv)) til ikke at vise de
> startede tasks. Jeg kan med andre ord ikke klikke en task frem ved at
> klikke på knappen forneden. Hvordan ind i h......... får jeg knapperne
> slået til igen ?? Lige nu viser den kun et blankt gråt panel.

Hvis din Tasklist-applet stadig kører (kig efter et lille "riflet",
aflangt stykke grafik på panelet eller prøv kommandoen `grep tasklist
~/.gnome/panel.d/default/*`), så højre-klik på denne og vælg
"properties" - Her ændres de indstillinger, du har brug for.

Ellers kig på gnome-help siden omkring tasklist applet'en:
gnome-help:///usr/share/gnome/help/tasklist_applet/C/tasklist_applet.sgml

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>