[Forum] Gnome 1.4 og taskpanel

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Mon Jan 14 2002 - 22:10:33 CET

Hej allesammen,

Her et problem, som er ved at drive mig til vanvid !! Jeg har på en
eller anden måde fået det nederste taskpanel (der hvor man kan se alle
startede processer nederst (mozilla, xterm osv)) til ikke at vise de
startede tasks. Jeg kan med andre ord ikke klikke en task frem ved at
klikke på knappen forneden. Hvordan ind i h......... får jeg knapperne
slået til igen ?? Lige nu viser den kun et blankt gråt panel.

Jeg har prøvet at opdatere til den seneste Ximian build, men da den
overtager konfigurationsfilerne, er resultatet det samme :-(

På forhånd tak for hjælpen

Torben