Re: [Forum] grub boot loaderen efter en windows install

From: Thomas G. Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Wed Jan 09 2002 - 14:39:18 CET

Det er den ikke helt enig i, grub kommandoen kender den ikke
umidelbart... mangler jeg en pakke eller hva'? Den installerede da
bootloaderen med linux, og en
find /usr -name grub
giver
/usr/share/grub
og i /boot har jeg grub/ og dertilhørende (korrekte) conf filer, de
stememr ihvertfald overens med min konfig

Er det en pakke jeg mangler?
Mvh.

Thomas G. Kristensen