Re: [Forum] usb og luk-ned-problemer

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Tue Jan 08 2002 - 23:44:20 CET

Desværre, jeg kan reproducere fejlen, og omgå den lidt. Og jeg kan putte mig
selv i en gruppe, som kan udføre system-scripts. Men ikke længere end det.
Det ser ud til at der er en fejl i Mandrake's script (usb) i GUI. Men jeg har
ikke store evner inden for programmering. Jeg vil dog ved nærmeste lejlighed
hente kerne 2.4.17 - måske kan den noget, som mandrake ikke kunne. Desuden er
det jo muligt, at nyhedsgrupperne giver pote. Men altså - nej, jeg ved ikke,
hvordan jeg kommer videre.

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson