[Forum] grub boot loaderen efter en windows install

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Tue Jan 08 2002 - 22:50:32 CET

Hejsa alle!

Jeg overvejer at geninstallerer win 98 på min linuxbox da den er begyndt
at blive en smule ustabil (selvf. er den det...) Men jeg ved ikke om jeg
kan geninstallere grub i MBR bagefter, jeg har ikke kunnet finde noget i
dokumentationen. Jeg kører Rødhætte 7.2 og det skal nævnes at
floppydrevet er røget på comperen, jeg kan dog stadig boote fra
cd-rommen (så jeg kan stadig starte linux derfra... mener jeg da (rescue
mode))

Btw. tak for anbefalingen af gnuplot, den er dog en smule avanceret at
bruge, er der ikke et grafisk interface til den?

Håber i alle har haft et godt nytår!

Mvh.

Thomas G. Kristensen