Re: [Forum] usb og luk-ned-problemer

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Thu Jan 03 2002 - 21:31:36 CET

Det vigtigste jeg har lært nu er, at der kan være fejl i GUI'en. For det er
når jeg IKKE bruger Mandrake Control Panel (som vist aktiverer nogle start-up
scripts), at det virker. Jeg vedlægger scriptet, måske er der nogle kloge som
kan finde en fejl her.
Jeg vil opgradere til kerne 2.4.17 ved nærmeste lejlighed og se om det løser
problemet.
Ups! Jeg havde glemt at append'e hdd=scsi til kernen ved opstart.

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson