[Forum] usb og luk-ned-problemer

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Tue Jan 01 2002 - 21:07:55 CET

Jeg har installeret en SanDisk-læser, og siden har jeg haft luknedproblemer,
hvis usb-modulet er loadet fra start. Hvis jeg derimod via
Mandrake>ControlPanel>Tjenester lukker usb-modulet ned, lukker maskinen ned
som før.
Problem to: Mit cdrom-drev (som også er brænder) lå tidligere på /dev/scd0.
Er der nogen, der har en idé om, hvor det er forsvundet hen, og om hvad det
er for en ordning, der har flyttet det fra /dev/hdd? Der må vel være et link
et eller andet sted.

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson