[Forum] Re: Kan Win2K sættes i DOS-mode?

From: <michael@hejlskov-jacobsen.dk>
Date: Mon Dec 31 2001 - 09:46:05 CET

Hej!

Win2k er ikke et DOS system, og kan derfor ikke bringes ned på et DOS
niveau. Systemet indeholder dog en emulator (cmd.exe), der svarer til en
shell.
Du skal derfor enten finde dig en DOS boot-diskette et eller andet sted
(Win2k kan ikke lave bootdisketter), eller boote direkte fra en bootbar CD.

Mvh.
Michael