Re: [Forum] Kan Win2K sættes i DOS-mode?

From: Jens Christian Østergaard Andersen <jensc.andersen@get2net.dk>
Date: Sun Dec 30 2001 - 12:34:10 CET

Hej Morten.

Jeg beklager, men det er ikke muligt at bringe Win2k i DOS mode som det
kendes fra "tegneserie" udgaverne af Windows (95, 98, Me).
Du er nødt til at finde en måde hvorpå du kan boote op i DOS. Når du
skriver ingen flytbare medier, mener du så at der hverken er diskette drev
eller CD-ROM? Hvis det er tilfældet ved jeg ikke lige hvad du skal gøre for
at boote i DOS.
Kan du få et diskette drev tilsluttet, så må du finde en flink person men
en DOS, Win 95, 98 eller Me som du kan få til at lave en boot disk. Men det
er du sikkert godt klar over :-)

Der dog den mulighed at maskinen måske kan boote via netværk, hvis den har
indbygget et netværkskort. Det vil sikket stå i din BIOS hvis den kan. Men
hvordan det præcist virker ved jeg ikke, da jeg aldrig selv har prøvet det.

Måske er der andre på listen der kan træde til her?

--
Med venlig hilsen
Jens Christian Ø. Andersen