[Forum] Kan Win2K sættes i DOS-mode?

From: Morten Liebach <m@kallisti.dk>
Date: Sat Dec 29 2001 - 15:00:29 CET

Yo!

Jeg er netop blevet den lykkelige ejer af en IBM ThinkPad X20. Det er
en lille lækker sag ... uden flytbare medier af nogen art.

Jeg ville selvfølgelig gerne have et styresystem på den i stedet for
Windows 2000, og Debian skulle kunne installeres via loadlin.exe, en
install.bat fil og lidt andet godt, men når jeg kører install.bat får
jeg en fejl, systemet skal være i DOS-mode for at det virker.

Det vidste jeg sådan set godt, det jeg ikke ved er hvordan jeg sætter
Win2K i DOS-mode?
Hvis det overhovedet kan lade sig gøre.

Jeg vil jo så gerne have en woody på! ;-)

Glædelig Jul & Godt Nytår!
                                 Morten

--
Morten Liebach <m@kallisti.dk> webthingy at http://kallisti.dk/