Re: [Forum] Mozilla mangler fil

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Mon Dec 24 2001 - 10:21:20 CET

On Mon, 2001-12-24 at 10:12, Torben Andersen wrote:
> Hej allesammen og glædelig jul,

Glædelig Jul til dig også =)

> Jeg har hentet den nye mozilla 0.97 ned og den ser ud til at køre godt.
> Den har dog en skønhedsfejl ! Når man går over til maildelen melder den
> ud, at den mangler en fil i et underdirektory under
> /usr/local/mozilla/.../... ved navn SidebarPanel.xul. Jeg havde samme
> problem med mozilla 0.95. Kender I kloge mennesker noget til denne fejl ?

Jeg mener, at kunne huske at "SidebarPanel.xul" har noget at gøre med
AIM (AOL Instant Messenger), har du den installeret sammen med Mozilla?

Har du prøvet at `locate SidebarPanel.xul`
eller `find / -name SidebarPanel.xul` ?

Selv kører jeg Mozilla 0.9.5 uden AIM og har ikke de ovennævnte
problemer.

Mvh
./Brix

--