[Forum] Danske bogstaver mangler...

From: Soren L. Dittmer <soren@dittmer.dk>
Date: Mon Dec 17 2001 - 21:05:55 CET

Hej...

I min tidligere mail manglede de danske bogstaver i bade teksten og i mit
navn. Hvordan kan det vare?
Jeg har lige testet fire mailaccounts (inkl. en i USA), og der er ikke nogen
problemer. Men de efterfolgende mails har heller ikke nogen problemer...

Hvem er ude efter mine danske vokaler??? ;o)

Mvh
Soren

Just testing:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzaoa