Re: [Forum] Re: Linux installation

From: Michael Westergaard <mw@daimi.au.dk>
Date: Mon Dec 17 2001 - 19:05:18 CET

> From forum-admin@aalug.dk Mon Dec 17 19:00:25 2001
> Subject: Re: [Forum] Re: Linux installation

> Jeg er uenig. I mandrake og Redhats installationsprogrammer kan man snildt
> slippe uden om deres grafiske tamtam, og køre en "gammeldags" installation.
> Hvis man derudover vælger at installere et minimalt subset af diverse
> X-baserede programmer, og holder sig til windowmaker eller blackbox som
> windowmanager, så er der ikke den store forskel på RedHat/Mandrake og Debian i
> den henseende.
>
> For en god ordens skyld vil jeg lige nævne at jeg selv bruger Debian :)

Naaja, men det var nu min erfaring, at valgte man en paent stor installation
(= mange pakker), stoppede den halvvejs inde in kopieringen. Selvom man havde
slaaet grafik-fnidder fra under opstart (det goer den faktisk automatisk hvis
der ikke er meget RAM) og givet den lov til at lave 200 Mb swap (som er meget,
men computeren har mange programmer koerende ad gangen, men kun faa bruges
ad gangen).

Jubijaeh. Lad os faa endnu en distro krig :) Fnis...

--
   _______
  /       \    Michael Westergaard <michael@iqueue.dk>