RE: [Forum] Re: Linux installation

From: Soren L. Dittmer <soren@dittmer.dk>
Date: Mon Dec 17 2001 - 18:25:37 CET

Hej Kaj,

Du behover skam ikke kobe noget for at fa en ordenlig Linux. Du kan hente
selv og lagge pa cd-rom, installere over netvark eller lane cd'er. Ved at
kobe en installation (f.eks. fra www.redhat.com, www.mandrake-linux.com,
www.suse.com eller et andet sted) opnar du at fa en ordentlig r..fuld
applikationer med. Download-udgaven af Mandrake er f.eks. pa tre cd'er, mens
kobe-udgaven er pa syv skiver...
Du kan evt. osse prove Lin4Win, der er en Linux, som startes fra Windows...
Jeg bruger selv Mandrake Linux 8.1 (downloaded), men der er mange andre gode
distributioner...

Mvh og god jul
Soren

PS: Installation er let, hvis man ikke vil pille for meget i
indstillingerne...