[Forum] Re: [Forum] netværks-installation

From: NightVision <nightvision@boolean.dk>
Date: Fri Dec 14 2001 - 16:44:41 CET

Det er ikke så svært ville jeg mene og jeg har praktisk talt ingen forstand
på Linux, men alligevel har jeg da sat servere på med Linux, dog bare ikke
nogen særlig proff. version vil mange nok mene.

Med hensyn til de computere, som ikke har noget CD drev er mit forslag at
låne CD drev fra dem der har, det skulle være nemt og lige til.

du kan download distributionen E-Smith (meget bruger venlig) fra
http://www.e-smith.org/downloads/ - installation og FAQ står på deres side.

Brug en windows maskine til at brænde ISO'en ned på et skive og gå derefter
igang, jeg garantere at du bare skal følge installationsvejledningen.
Problemer kan opstå når du skal have installeret Netkort, der er et
begrænset antal drivere som medføre på skiven.

Det er da et forslag, det er i hvert fald sådan jeg kom igang med det.

- Rune Johannesen
Hej Bjarke ;-)