[Forum] DVI til PDF

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Wed Dec 05 2001 - 20:08:59 CET

hejsa alle!

Så er jeg gået i gang med at rode med latex (selvom jeg ikke deltog i
gårdagens fordrag..) men jeg har problemer med at konvertere mine dvi
til pdf-filer.

Den brokker sig ikke, men viser ingen tekst i pdf filen. Den viser dog
en streg nederst på en side der indeholder fodnoter...

Filen vises fint som dvi i xdvi, og xpdf har vist andre pdf-filer fint...

Nogen der har et lignende problem? Eller har hørt om det?

Da jeg skal bruge latex til en 3års opg. vil jeg også lige høre om i
kender et godt program til linux til at lave grafer. Den skal helst
kunne exporetere til EPS så jeg kan få det med i dokumentet. Opgaven
omhandler differentialligninger hvis det betyder noget.

Mvh.

Thomas G. Kristensen