Re: [Forum] Debian installation

From: Søren Boll Overgaard <aalug@macmad.dk>
Date: Wed Dec 05 2001 - 11:51:12 CET

On Wed, Dec 05, 2001 at 09:01:43AM +0100, Kasper Kamp Simonsen wrote:

> Nope, den installer via ftp?

Ah ok. Jeg misforstod. Jeg troede du forsøgte at installere ny software på en
eksisterende installation.

> Det er under installationene, så det gør jeg vel?

Nej, såvidt jeg ved bruger den bare den indbyggede ftp-klient til at hente en
enkelt base-fil der indeholder det nødvendige.

> Jeg har hentet 3 disketter som jeg så boot'er på.
> Så henter den automatisk, så vidt jeg har forstået en basic
> pakke, det er når denne installerets jeg har problemet.

> Jeg går ud fra at det der skal bruges ligger på en af de tre disketter.

Jep, det skulle den være.
Har du en ide om hvorvidt det "stable" eller "unstable" disketterne du bruger?
Evt. kan du prøve et andet disksæt.
Du kan evt. prøve at trykke alt+F2 mens installationen er igang. Hvis jeg
husker rigtigt giver det dig den konsol hvor diverse debuginformation skrives
ud. Det kan være den kan give noget nyttig information?

--
Søren O.
PGP Public Key: $ finger boll@daimi.au.dk