Re: [Forum] opsætning

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Wed Dec 05 2001 - 08:16:19 CET

On Tue, 4 Dec 2001, Esben Nielsen wrote:

> nybegynder i Linux, vil jeg - ud fra hvad jeg har hørt -anbefale
> Mandrake - selvom jeg også kun bruger RedHat. Mandrake er rettet mod

Jup, Mandrake er go' - personligt foretrækkker jeg dog SuSE. Den nye
7.3'er er virkelig et smukt stykke arbejde. Der kan DL en ISO fra deres
ftp-site med en neddroslet version, eller den fulde kan købes fra
www.suse.dk.

> folk, der kommer fra Windoze. Den indeholder nyerere pakker og er meget
> mere rettet mod desktop end Redhat.

Det samme kan så siges om SuSE.

/Jens

--
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.