Re: [Forum] opsætning

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Tue Dec 04 2001 - 23:02:54 CET

On Tue, 4 Dec 2001, Torben Andersen wrote:

> [...]
> anvender selv Red Hat Linux, men er ikke fanatisk (jeg bruger den mest, fordi
> ham, der indtroducerede mig til Linux anvendte denne),
> den har dog den fordel, at
> det er den største og den letteste at finde pakker til.

Jeg har dog efterhånden fået det indtryk at Mandrake er ret godt med når
det gælder desktop ting. Hvis det blot er til at lege med for en
nybegynder i Linux, vil jeg - ud fra hvad jeg har hørt -anbefale
Mandrake - selvom jeg også kun bruger RedHat. Mandrake er rettet mod
folk, der kommer fra Windoze. Den indeholder nyerere pakker og er meget
mere rettet mod desktop end Redhat.

Esben