Re: [Forum] opsætning

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Tue Dec 04 2001 - 22:45:40 CET

mads jensen wrote:

> er der nogen der har tid og lyst, til at hjælpe mig med at sættte min computer
> op til linux.

Jeg kan stærkt anbefale dig sslugs fremragende Linux bøger (www.sslug.dk) som
rækker fra grundlæggende installation til avanceret systemadministration. Jeg
anvender selv Red Hat Linux, men er ikke fanatisk (jeg bruger den mest, fordi
ham, der indtroducerede mig til Linux anvendte denne), den har dog den fordel, at
det er den største og den letteste at finde pakker til.

De fleste distributioner kan købes til symbolsk pris (20 kr pr. cd) hos
www.linuxpusher.dk. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at
maile direkte.

Torben (der selv blev hjulpet af mange på nette)