[Forum] Sv: [Forum] opsætning

From: Kasper Kamp Simonsen <kasperks@mail1.stofanet.dk>
Date: Tue Dec 04 2001 - 16:02:48 CET

> er der nogen der har tid og lyst, til at hjælpe mig med at sættte min
> computer op til linux.

Da der er 2 fordrag i aften, så er der nok ikke tid til det helt store,
men du kan jo tage din maskine med ned d. 20-12, så kan vi kigge
lidt på det.

Ellers så skriv her hvad du har af spørgsmål, så er der sikkert en der
kan svare :-)

> jeg har prøvet corel linux i ca. to uger, men er ret sikker på at
> det ikke er sæt ordenligt op.

Jeg ved ikke om corel er den bedste linux version at køre med, da corel
så vidt jeg kan forstå ikke længere udvikler på den.
Hvis du er helt ny, vil jeg foreslå at du installer en redhat med kde.

Her er lige et klip fra Xandros som har "overtaget" corel linux.

<klip>
We have not released Xandros Linux yet. However, for Linux enthusiasts who
would like to try the Open Circulation version of Corel LINUX OS Second
Edition, we are now providing it as a no charge download from the Xandros
FTP site.

Please Note, Xandros is NOT able to provide support for Corel LINUX. This
download is provided solely for convenience of people who want to try out
this software.
</klip>

/Kasper