Re: [Forum] HP C215 og EH 7.1

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Sun Dec 02 2001 - 01:30:04 CET

hvis du prøver på google med linux usb finder du efterhånden en liste med
understøttede enheder. Og 215 er ikke blandt dem. I stedet køber man en
CF-card reader til ca. 415 kr. (se www.edbpriser.dk), som så tilsluttes
permanent til usb-porten. HP 315, som jeg har, kan tilsluttes usb direkte og
er understøttet af linux. Den virker (ligesom readeren) ligesom enhver
harddisk-partition med filsystemet vfat.
Du er velkommen til at spørge videre.
vh. claus

--
Hilsen / Greetings