[Forum] HP C215 og EH 7.1

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Fri Nov 30 2001 - 18:53:56 CET

Hej allesammen,

For et stykke tid siden var der spørgsmål om HP 315 digital kamera.
Jeg har et HP 215, som jeg ikke ved om er af typen "usb-storage".
Hvis det er af denne type skulle en kommando af typen: "mount
/dev/sda1 /dev/sda1 /mnt/usbcam" mounte "disken" (evt. med
parametren -vfat). Det giver imidlertidig fejlen: "mount: /dev/sda1:
ukendt enhed" uanset hvilken sdxx jeg bruger (jeg har også prøvet
alle devices under /dev/usb). Jeg mener, at kernen er sat ordentligt
op (2.4.2 til 2.4.16). Jeg har nu tre spørgsmål:

1) Kan HP 215 overhovedet bringes til at virke under Linux ?
2) Hvilket device skal anvendes (kan det ses under /proc) ?
3) Hvis en af jer har fået noget der ligner, vil jeg meget gerne
have fstab og .config (fra kernen)

Jeg håber, at nogen har nogen ideer, idet jeg er ved at give op !

Torben