[Forum] RE: [Forum] instalation & opsæting af linux

From: Just Thorning Blindbæk <just@blindbaek.dk>
Date: Fri Nov 30 2001 - 00:48:39 CET

Hej Mads

Jeg går udfra, at din viden omkring Linux er rimelig begrænset?
I så fald kan jeg på det varmeste anbefaler dig, at læse denne meget gode
begynderbog: http://www.sslug.dk/linuxbog/friheden/bog/index.html

Jeg har selv haft stor succes ved læsning af denne bog, samt andre af
bøgerne i samme serie: http://www.sslug.dk/linuxbog/

Hvis du stadig er itvivl om installationen, kan du altid dukke op til et af
arrangementerne i AaLUG.
Her på tirsdag d. 4/12 kan du kigge ned forbi "Amtscentret for undervisning,
Nørre Alle 31, 8000 Aarhus C" fra kl. 19:00.

Venlig hilsen
Just Blindbæk