Re: [Forum] c/c++ funktioner

From: Bjarke Johannesen <croix@post10.tele.dk>
Date: Wed Nov 28 2001 - 23:06:55 CET

Hej

On 28-11-2001 at 19:57 Thomas G. Kristensen wrote:

>hejsa igen

>ok, hvordan får jeg en oversigt over f.eks. netværks-funktioner?

Du finder det bedste i bøger. Beginning linux programming af Wrox(ISBN: 1-861002-97-1) giver en god intro til funktioner der har noget med unix at gøre, så som netværk, filer osv. Skal man vide mere avanceret ting om netværk så er "UNIX network programming" af w. richard stevens den bedste bog. Detsværre er sidst nævnt ret dyr.

Mvh Bjarkev