Re: [Forum] c/c++ funktioner

From: Michael Westergaard <mw@daimi.au.dk>
Date: Wed Nov 28 2001 - 19:51:28 CET

> From forum-admin@aalug.dk Wed Nov 28 19:29:21 2001
> Subject: [Forum] c/c++ funktioner
>
> hejsa alle!
>
> findes der en function-reference for gcc compileren i linux? eller
hvor kan man downloade en functions-reference til bibliotekerne?

> er det evr indbygget i man pagesene? hvis ja, hvordan slår man en
funktion op?

> mvh
>
> thomas g. kristensen

Jeg gaar ud fra at du mener reference for STL? (som er aendringerne
fra C til C++).

Da kender jeg til to gode referencer (som supplerer hinanden godt)

Den ene er

http://www.sgi.com/tech/stl/

og den anden er

www.dinkumware.com/htm_cpl/

(den skriver af og til at du skal betale for den, det kommer du ud
over ved at trykke paa back og klikke paa samme link igen).

Paa

http://www.icce.rug.nl/documents/cpp.shtml

er en rigtig god bog om C++ med reference osv.

--
   _______
  /       \    Michael Westergaard <mw@daimi.au.dk>