Re: [Forum] Harddisk problemer

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Mon Nov 26 2001 - 10:47:08 CET

On 26 Nov 2001, Henrik Brix Andersen wrote:

> Hvad er e-smith?

e-smith er sådan en "internet-gateway" dims, der indeholder routning med
NAT fra et internt netværk til et eksternt samt mail, web og andre rare
sager. Det hele er pakket pænt ind i guides til opsætning osv.

Faktisk en udemærket pakke til en mindre virksomhed, hvor man ikke lige
vil sætte sig ind i en masse teknik.
De kan findes på e-smith.com .... hvor man kan læse, at de er blevet
opkøbt af Mitel :)

Tidligere kunne man DL gratis version men jeg ved ikke om det gælder
stadig.

> Hvilket filsystem kører de? ext2? ext3?

Sandsynligvis ext2. Gjorden den i hvert fald da jeg testede.

Jeg tror måske at et kig på man-siderne til fsck vil være en go' ting for
"TA" :)

/Jens

--
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.