[Forum] Re: [Forum] Rødhætte 7.2 og cdromdrev

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Sun Nov 25 2001 - 22:56:36 CET

Hej igen

>Er det IDE eller SCSI drev? Hvis det er IDE drev og disse er ide-scsi emuleret, skal du ikke anvende /dev/hdc /dev/hdd, >men /dev/scd0 (scd1) (Husk i øvrigt at modprobe et passende antal moduler, hvis det er realiseret som moduler!).
Det er ide drev, og de skulle helst ikke være scsi emuleret, det skulle gerne bare være en stnd. rh opsætning af dem...
Jeg har haft samme problem på en anden maskine hvor vi heller ikke kunne mounte cd-romdrevet, også denne var en rh 7.2, så er der ikke andre der bruger samme dist. der har samme problem?

>Held og lykke og lad os høre resultatet
Skal jeg nok :) og tak

mvh.

Thomas G. Kristensen